.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باتلاش شهردار جویبار رقم‌خورد؛
افتتاح یادمان شهید خلبان امیر سرلشگر پرویز ذبیحی در جویبار
شمال نیوز : دکتر محمدنژاد در آئین افتتاح یادمان خلبان شهید ذبیحی گفت : شهید پرویز ذبیحی از خلبانان شاخص و بنام استان مازندران و کشور است و پرواز فانتوم خلبانان شهید خلعتبری و ذبیحی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مشهور است و....
افتتاح یادمان شهید خلبان امیر سرلشگر  پرویز ذبیحی در جویبار

شمال نیوز: افتتاح یادمان شهید خلبان امیر سرلشگر  پرویز ذبیحی و یادواره شهدای خلبان ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.


به گزارش شمال نیوز، در این مراسم همت محمد نژاد شهردارجویبار و سرتیپ هادیان معاون هماهنگی کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن پرداختند.


 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با بیان اینکه برگزاری یادواره ها ادامه حرکت جهادی و ادامه شهادت است، گفت: اگر نام و راه شهیدان تکرار نمی شد و احترام به آنان به صورت یک فرهنگ در نمی آمد، امروز بسیاری از باورهای ارزشی و گرانبهای ما به فراموشی سپرده می شد.

 




همت محمدنژاد شهردار جویبار نیز با بیان اینکه المان سردار شهید ذبیحی ظرف مدت ۲ ماه به بهره برداری رسید، گفت: در جویبار با رویکرد انقلابی سعی کرده ایم تا پروژه هایی را به بهره برداری برسانیم که از جمله آنها میدان ۹ دی، میدان آزادگان و المان شهید ذبیحی بوده است.

 

وی افزود: شهید پرویز ذبیحی از خلبانان شاخص و بنام استان مازندران و کشور است و پرواز فانتوم خلبانان شهید خلعتبری و ذبیحی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مشهور است و این اقدام شهرداری در راستای ارزش گذاری به مقام شامخ این شهید بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.